Как шестима пребориха диабета за 30 дни

Диабет

Диабетът е заболяване, засягащо твърде много хора – около 9,3% от населението, като това число продължава да се повишава.

Основната практика за третиране на диабет е инсулиновата терапия, подходяща диета и спорт. Диабетът е смятан за хронично и все още неличимо заболяване. При диабет тип-1 организма не произвежда инсулин, който е необходим на клетките за да усвояват глюкозата от кръвта. При диабет тип-2, най-масовият, чувствителността на клетките към инсулина намалява.

Габриел Казънс (Gabriel Cousens) прави филм, в който показва резултатите от проведено експериментално лечение на хора с диабет. Според Габриел, ключът към излекуването е в промяната на начина на хранене, като добавя, че консумиращите месо са и в по-висок риск от развитие на ракови заболявания, в сравнение с веганите. Подходът на Габриел е консумиране основно на сурови и растителни храни. Той и екипът му подготвят сурови, добре балансирани блюда за доброволците в продължение на 30 дни. Всички пациенти приемат лекарствата си по време на експеримента и са под медицинско наблюдение.

Доброволците:

Остин, 25 години, диабет тип-1, проблеми с алкохола.

Кърт, 25, с кръвни показатели за захар от 1 200*, при нормални 100, чийто лекар е учуден как е жив.

Бил, 58, посещава кардиолог и не си усеща краката.

Мишел, 36, със затлъстяване.

Хенри, 58, с кръвна захар 464, приема инсулин и 9 хапчета всеки ден.

Пам, 62, със затлъстяване, баща, брат и сестра също диабетици.

Резултатите:

След подлагане на диетата на Габриел, още на третия ден от програмата Кърт, Бил и Хенри могат да спрат приема на инсулин и другите медикаменти. Кръвната им захар спада до нормални нива. Пам намалява приема на инсулин с 1/3. Остин, с диабет тип-1, намалява приема на инсулин наполовина. Нивата на кръвна захар при Мишел са 362, което я обезкуражава до степен да реши да прекъсне програмата, но все пак остава.

След 30-те дни по програмата, резултатите са на път да оборят схващането, че диабета е нелечимо заболяване.

Кърт спира напълно лекарствата, като кръвната му захар спада до 73. Бил спира приема на 19 медикамента и сваля 15 килограма. Мишел спира лекарствата и сваля 10 килограма, а кръвната ѝ захар спада от 291 на 109. Пам сваля 10 килограма и кръвната захар на 112. Остин също сваля 10 килограма и кръвната захар.

Така според Габриел всички шестима участници или напълно са излекувани от диабет, или заболяването вече е под контрол, като пациентите вече не се нуждаят дори и от инсулин.

Габриел не отрича конвенционалната медицина, но смята, че хората трябва да имат шанса да откриват нови възможности, тъй като мнозина дори не подозират за влиянието на храната върху здравето.

* Стойностите на кръвната захар са в US стандарт.

Моля сподели тази статия с приятелите си, за да бъде полезна и на тях. Благодаря ти!

Източник: http://fresh-science.com/

You may also like...